ГОГОЛЬFEST’15: «Іфігенія в Тавриді. Наречена для терориста» (25-26.09.2015)

Перший український театральний серіал за мотивами давньогрецьких трагедій Евріпіда.
Технологічно-візуально-музично-драматична вистава «Іфігенія в Тавриді. Наречена для терориста»
Евріпід.
2015

Епізод 1 Серія 1
Вистава з прологом, трьома діями і сімома явищами.
Іфігенія жертва. Іфігенія жриця. Іфігенія любляча сестра.

В основу вистави лягла класична трагедія Евріпіда, переосмислена й адаптована до сучасних реалій.
Давньогрецька трагедія перетинає вимір cучасності і стає актуальною сьогодні.

Упродовж багатьох століть твори Евріпіда схиляють людство до діалогу між різними соціальними категоріями, намагаються налагодити взаємини в суспільстві, врівноважити його структуру на основі демократичних принципів.

Вистава відображає відносини України, яка перебуває на етапі творення своєї незалежності, та держав, що посідають панівну позицію на світовій арені. Місце подій — Таврида, сучасний Крим.

Таврида стала місцем зародження поняття «спільність» і визначення вектора, спрямованого на возз’єднання окремих народностей в ЄДИНУ Русь.

Прийняття християнства на Русі поставило слов’янське суспільство на новий виток розвитку релігії, яка сьогодні переживає свій історичний занепад. Все активніше розвиваються ідеї християнського радикалізму.

Бог помер — руйнування уявлень про наявність гаранта існування людства, який знаходиться за межами безпосереднього емпіричного життя, що містить у собі план історії, який додає сенс існуванню світу.

Нова сторінка історії України, відкрита світовим співтовариством, самоідентифікувала приватне «я» в поняття — НАРОД, який досяг на даному етапі больовї межі.

У нашіи? краі?ні точиться віи?на, в якій застосовуються як бойові методи, так і психологічні форми нападу. Кримом тепер володіє інша? держава.

В украі?нському суспільстві спостерігається підміна смислів, зміщення орієнтирів, які ведуть до надлому особистості в суспільстві. Ми живемо серед симулякрів, штучно створених форм, нав’язаних образів та ідеалів. Людина перебуває в очікуванні, страху перед незвіданим, відчуваючи біль втрати, яка ріже по живому, позбавляє виснажении суспільний? організм останніх крапель надіі?.

Сучасна людина, постійно переглядаючи новини, втрачає межу між реальністю і вдаваним світом, створеним медіа. Ми зав’язли в цифровому світі, сприймаючи реальність через дисплеї пристроїв.

Поки наше життя плине у стрічці новин, а всі емоції й переживання розсипаються на пікселі, вселенський розум живиться.

Тотальна глобалізація світу як інформаційна так і економічна приходить до занепаду, що тягне за собою до боротьби системи з самою собою і появи все нових світових і громадянських конфліктів. Для вирішення проблеми необхідно принесення жертви. В дану історичну епоху розвиток ідеї радикального ісламізму, породжений фактично самою системою, припав як ніколи до речі, і з цієї причини на іслам був повішений ярлик всесвітнього терорризму з яким необхідно боротись.

В епоху всесвітньої боротьби, зміни суспільного ладу і геополітичного переділу існуючих кордонів Іфігенія стоїть на блокпості зникаючого світу. Вона розгублена, не розуміючи свого внутрішнього голосу. Вона вагається, чи варто йти на вчинок, жертвувати собою і своєю батьківщиною.

«Терористична гіпотеза полягає в тому, що система повинна вбити себе у відповідь на ряд смертей — викликів. Оскільки ні система, ні влада самі не можуть уникнути символічної необхідності, і це єдиний шанс їх зруйнувати.»
Жан Бодріяйар

Режисер – Дмитро Костюминський за допомогою Ігора Аронова
Сценографія — Дмитро Костюминський
Текст — Евріпід (адаптація Дмитро Костюминський)
Композитор та Live electronic — Олексій Ретинський
Голос — Назгуль Шукаєва
Хор — alter ratio під керівництвом Ольги Приходько
Ударні — Олена Шабельська
Графічна візуальна частина -TENPOINT (Максим Побережський, Олексій Тищенко), Дмитро Костюминський
Світло — Дмитро Костюминський, Марія Волкова
Костюм – Дмитро Костюминський, Юлія Андерсон
Звукорежисер – Анастасія Мазуренко

Актори:
Іфігенія – Вікторія Литвиненко
Орест – Ігор Аронов
Пілад – Іван Заверталюк
Хор (народ); він же (Мойри) – Клото, Лахеса, Атропа; він же (Еринії) –Тисифона, Алекто – alter ratio

Відео та промо матеріал:
Режисер — Дмитро Костюминський, Андрій Кошкін
Оператори — Віктор Марвін, Андрій Дзюня, Оксана Носач
Звук — Артем Артеменко
Костюм – Лілія Луценко
Адміністративна та PR підтримка — Ольга Артеменко, Катерина Ростовцева
Дизайн поліграфії – Сергій Чеботарьов

Продукція: DollMen Theater Company за підтримки Малої Академії наук України, ЦНМ “ДІЯ”, Кіностудії ім. О. Довженка, ДокуТолока.

ПРЕМ’ЄРА 2015
25, 26 ВЕРЕСНЯ
19.00
ЦНМ “ДІЯ”, Кіностудія ім. О. Довженка
П. Перемоги, 44
М. Шулявська

Добавить комментарий